Plataforma Poliesportiu Baix Guinardó

L’Ampa Jovellanos s’està mobilitzant per aconseguir la construcció d’un poliesportiu al solar adjacent a l’escola. Juntament amb moltes altres centres escolars i entitats del barri, s’ha constituït una plataforma Poliesportiu Baix Guinradó per reinvidicar la seva construcció, prevista des de fa més de 10 anys.

Aquest equipament esportiu satisfaria unes necessitats molt importants per la nostra escola així com per altres centres educatius (com l’Escola Bressol Municipal Marina i l’Institut de Secundària Príncep de Girona, adjacents al solar), entitats esportives i veïns del barri.

El solar ha estat totalment descuidat durant tot aquest temps. Només un incendi al desembre de 2017 va provocar la tèbia reacció de l’Ajuntament (que va consistir a netejar i asfaltar part del solar).

S’han portat a terme dues mobilitzacions:

• Dissabte 15 de desembre de 2018

Pots signar la petició a través de change.org.

Per a més informació, podeu consultar: