Nova ronda de votacions del concurs de fotografia

Famílies!

Avui havíem de publicar la fotografia guanyadora del concurs però s’ha donat la casualitat que tenim un triple empat. Tres fotografies han rebut 12 vots!

Així que, per resoldre el desempat, realitzarem una nova ronda de votacions!

Podeu aprofitar el confinament per decidir entre tota la família quina de les 3 us agrada més. Només es pot realitzar un vot per família!!

Recordeu que per votar, heu de fer-ho a través del mail que us hem enviat, clicant on diu RESPONDRE A AQUESTA PREGUNTA, anar fins al final del correu i seleccionar del llistat la fotografia escollida i clicar a ENVIAR RESPOSTES.

El dijous 19 de març serà l’últim dia!

Les fotografies finalistes són:

2- MUSA DE LA FIESTA

2-musa-de-la-fiesta-1.jpg

11- LA MÚSICA DEL CARNESTOLTES

11-la-m%C3%BAsica-del-carnestoltes.jpg

13- TRES PRINCESES ALADES

13-tres-princeses-alades.jpg

Moltes gràcies a la resta de participants i a totes les famílies que heu exercit de jurat a la primera ronda de votacions!!

Recordeu que, si per algun motiu, no podeu votar a través del Dinantia, podreu votar escrivint a festes@afaescoladelesaigues.org indicant:

• La fotografia que més us ha agradat d’aquestes tres.
  • Nom, cognom i curs de l’alumne/a de la família matriculat a l’escola.

Vinga famílies, a votar!!!!