Informació del servei menjador curs 2021-22

El servei de menjador de la nostra escola està gestionat per la direcció del centre i actualment l’empresa que ofereix el servei és SCOLAREST. Per tant, no és un servei que s’ofereixi des de l’AFA. La comissió de menjador de l’AFA,  únicament s’encarrega de fer-ne el seguiment, realitzar propostes de millora i traslladar les inquietuds de les famílies als responsables pertinents (per a més informació consulteu aquest enllaç).

A continuació us proporcionem informació que us pot resultar d’interès sobre el seu funcionament:

Podeu consultar els menús mensuals a l’apartat de menjador de la web de l’escola (dins de Família i escola > Menjador). S’ofereixen diferents tipus de menús, específics per alumnes amb al·lèrgies i intoleràncies i també per dietes sense carn, sense porc, sense vedella, veganes,

Per qualsevol dubte, contacteu amb la Montse Ferré, Responsable del Menjador de l’escola. Us atendrà per telefon (678511086) cada dia de 9h a 9h30 i de 16h a 16h30. També a través del correu electrònic: menjador@escoladelesaigues.cat,

El servei de menjador s’ofereix des del primer dia lectiu fins al darrer dia lectiu independentment de si es fa o no jornada intensiva.

L’import del menjador d’aquest curs (PER ALS QUE NO TENIU BECA) i dels 5 dies a la setmana, és de 139,26 € (mensuals).
Les famílies que teniu beca, ja esteu informats de les quotes corresponents per aquest curs 2021-22.
La primera quota PER A TOTS ELS USUARIS és la d’octubre i la última és la del mes de maig (els dies de setembre i de juny están inclosos en aquest còmput de dies).
Es passaran els rebuts pel banc entre el dia 1 i el 2 de cada mes, depenent del banc potser que se us carregui uns dies més tard.

Les famílies que no hagin canviat el número de compte, se’ls hi carregarà al mateix compte del curs passat. Si heu fet algún canvi, cal haver proporcionat prèviament les dades bancàries a la Montse Ferré.