Extraescolar de natació curs 2022/2023

Ja disposem de la informació de l’extraescolar de natació pel curs vinent (2022/2023).

Antigament es realitzava al Holmes Place Europolis en grups exclusius per a infants de l’escola. Fruit a que aquest centre esportiu ha deixat d’oferir aquest servei, la comissió d’extraescolars de l’AFA ha contactat amb altres centres esportius amb piscina als entorns de l’escola. Després d’avaluar-ne les diferents ofertes, proposa realitzar l’extraescolar de natació a DINAMIS. La gestió de l’extraescolar es fa directament al centre esportiu i els grups seran oberts a altres alumnes de fora de l’escola.

LOCALITZACIÓ:
Centre Esportiu DINAMIS  – ESCOLA PALCAM
c/Travessera de Gràcia, 419 (entre Padilla i Castillejos)

CONTACTE I INSCRIPCIONS:
Jaume Arija de Dios
Correu: jarija@dinamis.es
Telèfon: 93.455.59.14

HORARIS:
*opció de fer 1 o 2 dies a la setmana (excepte P3)
NATACIÓ INFANTIL
P3: DILLUNS:  17:00h a 18:00h
P4 i P5: DILLUNS / DIMECRES: 17:00h a 18:00h
NATACIÓ PRIMÀRIA
1r a 6è: DIMARTS / DIJOUS: 17:00h a 18:00h

CALENDARI:
Inici: (a concretar)
Fi: Juny 2023

QUOTES:
Es pagarà trimestralment per domiciliació bancària. Els rebuts es carregaran els mesos d’octubre gener i abril.
La quota trimestral és obligatòria encara que l’alumne es doni de baixa de l’activitat abans de finalitzar el trimestre.
L’assegurança està inclosa en la quota trimestral.
QUOTA TRIMESTRAL 1 DIA A LA SETMANA: 91€
QUOTA TRIMESTRAL 2 DIES A LA SETMANA: 171€