Sopar de germanor el 27 d’octubre de 2023

Benvolgudes famílies,

Ja s’apropa la data! El divendres dia 27 d’octubre a les 19.30h totes les famílies ens reunirem al pati de l’escola per celebrar el tradicional Sopar de Germanor en el qual cada família porta un plat típic del seu país o regió per compartir amb la resta .

Una oportunitat per tastar plats de diferents cultures i conèixer-nos millor!

Durant el sopar els alumnes de 6è faran la “Tómbola Aporto i m’Emporto” 🎁.

Per 2€ podrás emportar-te un regalet segur. I estarás col·laborant amb la seva festa de graduació!! Recordeu portar efectiu!!!! 💰

A ballar!  Aquest any una mare de 1r ha preparat una coreografia de TIK TOK per a fer totes les famílies juntes. Així que sigueu ben puntuals que a les 19.30h començarem a assajar!

Recordeu:

• Portar plats, gots i coberts  (a poder ser reutilitzables)
  • Sereu benvingudes a donar un cop de mà a la comissió de festes a les 19h per muntar les taules i decorar l’espai.
  • Un pati ben net! No es podrà menjar a la zona ajardinada del pati. En finalitzar la festa recollirem les taules i les papereres entre totes per tal de deixar el pati tal com l’hem trobat.

Us hi esperem amb il.lusió!

#SomLesAigües

Comissió de festes