Tanca del carrer Taxdirt

Des de l’Ajuntament ja tenim per escrit l’acord per tallar la circulació del carrer Taxdirt amb tanques durant aquestes hores:

• Matins: de 8:45 a 9:15
  • Tardes: de 16:15 a 17:00

La Guàrdia Urbana està assabentada de la situació encara que és responsabilitat de totes les famílies fer una bona gestió de la tanca per evitar problemes amb el veïnat (com ja ha passat anteriorment).

És per això que volem demanar a totes les famílies que ens responsabilitzem de complir aquests horaris i posar i (especialment) treure la tanca als horaris indicats de forma proactiva, encara que quan marxem del carrer estiguem lluny de la tanca.

També us recordem que si durant el temps de tall hi ha alguna situació que posi en perill la seguretat dels infants (per exemple que algú tregui la tanca sense avisar), hauríem de trucar immediatament al 112 i reportar. La Guàrdia urbana és coneixedora d’algunes incidències que hem tingut darrerament i n’estan fent el seguiment. Per això és important que, si hi ha noves situacions d’inseguretat, avisem al 112 perquè en quedi constància.

Adjuntem la comunicació de l’Ajuntament perquè el puguem tenir als telèfons mòbils i ensenyar a qui sigui necessari.

Per qualsevol dubte o suggeriment, ens podeu contactar al següent correu: camiescolar.afaaigues@gmail.com

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Comissió de Camí escolar