Parelles i grups lingüístics de català

Com ja sabeu, els dilluns de 15h30 a 16h30 estem fent classes de català per les famílies de l’escola que no en saben o que el parlen molt poc.

Ara volem donar un pas més oferint ajuda a aquelles famílies que saben català però no suficient com per atrevir-se a parlar-lo o que, simplement, el volen practicar per agafar més confiança.

Per això, des de l’AFA engeguem el programa de parelles i grups lingüístics per a les famílies de l’escola!

L’objectiu és posar en contacte mares i pares voluntaris que habitualment parlen català amb les mares i pares que el volen practicar i promoure que parlin una estona a la setmana en l’horari que els hi sigui convenient, tan sigui de manera presencial o virtual.

Parelles i grups linguistics.jpg

Voleu participar-hi? apunteu-vos!

Persona voluntària:

• Parles habitualment català i vols ajudar alguna mare o pare de l’escola a practicar-lo?
  • Disposes de temps (30, 45 o 60 min. setmanals) per trobar-te amb qui seria la teva parella lingüística (presencialment o virtual)?

Persona aprenent:

• Tens coneixements bàsics de català oral (l’entens i saps parlar-lo una mica) i vols practicar-lo?
  • Disposes de temps (30, 45 o 60 min. setmanals) per trobar-te amb un voluntari o voluntària (presencialment o virtual)?

Si és així, escriviu-vos en aquest enllaçhttps://forms.gle/SgwfmPCvE1VQGuqu7 indicant-nos aproximadament les vostres disponibilitats i si preferiríeu fer trobades presencials o virtuals.

Una vegada rebem els vostres oferiments i peticions, crearem les parelles lingüístiques en funció de les vostres disponibilitats i us posarem en contacte perquè pugeu començar a trobar-vos i practicar. Per qualsevol dubte ens podeu escriure a comunicacio.afaaigues@gmail.com.

Us hi esperem!

Comissió de comunicació