Xerrada lavabos coeducatius

El proper divendres 26 de gener us convidem a la Xerrada Lavabos coeducatius on ens faran reflexionar sobre la importància dels lavabos de l’escola com a espai coeducatiu on la privacitat, higiene, visió de gènere i respecte a la diversitat son fonamentals.

A més, us compartirem les conclusions dels resultats de l’enquesta referent als lavabos de l’escola.

Aquests son els detalls de la xerrada i enllaç per confirmar assistència, us hi esperem!

Data: Divendres, 26 de gener 2024
Horari: de 16:45 a 18:30
Lloc: Sala de mestres, Escola de les Aigües
Ponent: Júlia Sánchez Andreo (La Ciranda)
Dirigit a públic adult: famílies, docents i personal no docent de l’escola. Hi haurà servei d’acollida pels infants a càrrec de l’AFA.

Formulari d’assistència

Contingut: Aquesta xerrada permet orientar als centres educatius, les famílies i els equips de neteja i monitoratge en un millor acompanyament de l’ús dels lavabos. Ens interessa revisar si els lavabos són mixtes com funcionen, si hi ha qüestions vinculades amb la higiene, la seguretat o la inclusió que necessitem conèixer i millorar. S’aportaran exemples concrets de diferents centres educatius. Abordarem les vivències que succeeixen als lavabos que ens permet parlar de la diferenciació de gènere en l’ús dels lavabos i la responsabilitat vers la neteja a les escoles i a casa; sobre com es gestiona la nuesa i la privacitat als centres educatius; sobre l’acceptació o la pressió vers la diversitat corporal; sobre les dinàmiques de cura o les faltes de respecte a la intimitat; sobre les necessitats específiques per garantir l’equitat menstrual; sobre la inclusió de totes les identitats, etc.

Comissió Verda
verda.afaaigues@gmail.com