Carnestoltes de Camp d’en Grassot

El dissabte 10 de febrer, us esperem a la rua de Carnestoltes de Camp d’en Grassot!

La trobada serà a les 16h45 a la plaça de la Sedeta, davant del bar on veureu una pancarta amb el nom de l’escola.

Aquesta any, com a novetat, la Rua de Carnestoltes comptarà amb l’animació del grup de percussió de carrer i batucada Tokem x tu. A les 19h, després de la rua, a la Plaça de la Sedeta hi haurà el concert a càrrec de Jaume Ibars i la Trastos Band.

Aquest any, volem celebrar la diversitat i alegria que representa la nostra escola essent una explosió de colors!

Veniu amb una disfressa tota d’un sol color i, entre tots i totes, omplirem de colors la rua. Podeu triar el color que més us agradi o amb el que us sentiu més identificats/des! Feu servir tota la vostra creativitat utilitzant diferents materials, textures, complements, reutilitzant teles, pintant-vos la cara o els cabells…

Us deixem un mosaic d’imatges perquè us pugueu inspirar. I sobretot, recordeu: que la disfressa sigui tota del mateix color!

Comissió de Festes
info@afaescoladelesaigues.org