II Trobada/Sopar del Dia de la Dona i Reptes 8M

El proper dijous 7 de març a les 20h celebrarem al menjador de l’escola (entrada per Sardenya) la segona edició de la trobada/sopar del Dia Internacional de la Dona. Animem a les dones de la comunitat educativa de l’Escola de les Aigües o qualsevol persona adulta de l’escola que s’hi vulgui sumar. Cal portar sopar de carmanyola, plats, gots i coberts on cadascú porta alguna cosa de menjar per compartir.

Aquest any volem reflexionar sobre els següents REPTES que tenim les famílies a l’hora d’educar els nostres infants en la igualtat de gènere:

• Rols a casa
  • Llenguatge sexista
  • Discriminació
  • Educació emocional

Per a totes les persones que tinguin coses a dir però que no us sigui possible anar a la trobada, a la sortida de l’escola per Taxdirt del dimarts 5 al dijous 7 de març habilitarem una URNA LILA.

L’any passat va ser tot un èxit i esperem ser més aquest any! Us hi esperem!

Comissió de festes i comissió de gènere i igualtat