Jornada de mesura del confort a l’escola

Després de recollir les vostres opinions sobre l’edifici a través d’enquestes, la comissió verda de l’AFA hem considerat necessari fer una avaluació tècnica de l’edifici a nivell de confort.

Per fer-ho, hem contactat a la cooperativa d’arquitectes Arqbag per organitzar dues jornades de mesura que, a l’hora, serviran com a situació d’aprenentatge pels alumnes de cinquè.

El passat 20 de febrer va tenir lloc la primera jornada on es van obtenir resultats molt interessants. Amb l’ajuda d’aparells de mesura els infants van poder prendre mesures en tres aules de l’escola avaluant diferents paràmetres: temperatura, humitat relativa, concentració de Co2, luminiscència i nivell de soroll.

Per acabar, es va  recordar als infants que nosaltres som el motor del canvi i que podem prendre mesures als espais com per exemple: regular la calefacció, ajustar les persianes i apagar les llums quan disposem de llum natural.

Aquesta jornada de medició la repetirem al juny i amb totes les dades obtingudes us farem arribar un breu informe sobre el confort de l’edifici.

Comissió Verda

verda.afaaigues@gmail.com