Aprendre i practicar català

Us recordem que els dilluns a les 15h30 realitzem classes de català per mares i pares de l’escola a la sala de mestres. Si no parles català, és una molt bona manera d’aprendre’n i practicar-lo juntament amb d’altres famílies de l’escola! Hi ha places disponibles!

1. Parelles lingüístiques

Si ja saps una mica de català i necessites practicar-lo, tenim una mare voluntària disposada a fer trobades regulars de conversa en català. És una molt bona manera per llençar-se a parlar-lo!!!

1. Cursos del CPNL

Del 3 d’abril (des de les 9h) al 4 d’abril  (a les 20h) es podran realitzar les inscripcions als cursos de català que organitza el Consorci per la Normalització Lingüística (CPNL) pel tercer trimestre. Podeu cercar el curs que més s’adequa a les vostres necessitats a: https://www.cpnl.cat/troba-el-teu-curs-de-catala/

Si necessiteu ajuda o més informació, ens podeu escriure a comunicacio.afaaigues@gmail.com