Primer taller de PatisxClima en acció

Aquest dijous 14 de març, hem encetat les activitats obertes al pati de l’escola. Aquests tallers s’emmarquen dins del projecte de PatisxClima en Acció del qual formem part amb dues escoles més de la ciutat.

Central Parc juntament amb el grup d’hort del Casal de Gent Gran del Baix Guinardó han ensenyat a un grup d’alumnes de 2on a com fer compostatge. Esperem en un futur poder activar la compostadora del pati i que els infants segueixin compartint experiències amb el casal de gent gran.

En les properes setmanes, es duran a terme dos tallers més a l’hort i al jardí fora d’horari lectiu i que estaran oberts a les famílies i també a tot el veïnat. Més endavant us en donarem els detalls. Si coneixeu alguna associació o entitat del barri que hi volgués participar, si us plau, contacteu-nos a verda.afaaigues@gmail.com. Volem dinamitzar i obrir el pati de l’escola al barri!