Casals d’estiu 2024

Un any més, arriben els casals de Valors per celebrar que arriba el bon temps. Us adjuntem la informació:

A continuació trobareu tota la informació pràctica del casal per tal de conèixer amb més profunditat l’eix d’animació i saber com i quan us hi podreu inscriure. Un any més, i ja en van uns quants, desitgem amb tota la il·lusió del món que ens feu confiança per gaudir plegats l’estiu.

REUNIÓ INFORMATIVA: DIMARTS 16 D’ABRIL A LES 16:45H a la Sala de mestres de l’escola

Les 5 vessants de l’art

Descarregar díptic

Un estiu esportiu

Descarregar díptic

1) INSCRIPCIÓ

La inscripció es farà online a través del nostre aplicatiu a partir del 2 d’abril i fins al 2 de juny. Recordeu, el vostre codi de centre per a la inscripció és: AIG1010.

Clic per fer la inscripció

2) AJUT ECONÒMIC

La sol·licitut dels ajuts serà des del 2 d’abril al 3 de maig.

3) MONITORS DE SUPORT

La sol·licitut dels ajuts serà des del 2 d’abril al 3 de maig.

Qualsevol dubte Valors us atendrà al telèfon 934 274 734 (de 9h a 17h)
o per email a info@somvalors.com.

Perquè un any més arriba l’estiu i l’estiu és millor amb Valors! Una abraçada de part de tot l’equip de Valors!

Descarregar document d’informació

Comissió d’extraescolars