Calendari d’inscripcions casals, intensiu juny, extraescolars i altres informacions

Benvolgudes famílies,

Després de les vacances de Setmana Santa rebreu tota la informació detallada dels casals d’estiu i dels intensius de juny.

Més endavant us enviarem també l’oferta d’extraescolars del curs 2023-2024. Com a novetat d’aquesta primavera, els infants podran participar a les jornades de prova de les activitats extraescolar!!

Mentrestant, des de la comissió d’extraescolars de l’AFA, juntament amb Som Valors, us avancem quin serà el calendari previst:

INSCRIPCIONS CASAL D’ESTIU 2023

• Reunió informativa: dilluns 17 d’abril a les 16:45h.
  • Inscripcions online: del 17 d’abril al 2 de juny a la web: inscripcions.somvalors.com
  • Sol·licitud dels ajuts econòmics i del monitor/a de suport per infants amb NEE: del 17 d’abril al 15 de maig.
  • Informació més detallada: Després de setmana santa.

JORNADES DE PROVA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Els infants podran venir a provar, de manera gratuïta, les activitats que oferim perquè pugueu decidir les que faran el proper curs!

• Dates de les jornades: Divendres 19 i 26 de maig per la tarda.
  • Informació més detallada: Més endavant us informarem dels horaris i activitats segons els dies.
  • Confirmació de la participació: Entre els dies 2 i 12 de maig s’haurà de confirmar la participació enviant un correu a jmhinojosa@somvalors.com o al despatx de l’AFA de l’escola de dilluns a divendres de 16h30 a 18h00.

INTENSIU DE JUNY

• Horari intensiu: del 6 al 21 de juny de 15h30 a 16h30 o 17h30.
  • Inscripcions online: Del 8 de maig al 26 de maig a la web inscripcions.somvalors.com
  • Informació més detallada: Després de setmana santa.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2023-24

• Inici de les activitats extraescolars: 12 de setembre de 2023.
  • Inscripcions online: Del 12 de juny al 21 de juliol a la web: inscripcions.somvalors.com.
  • Informació més detallada: La primera setmana de juny s’enviarà la informació detallada de les activitats extraescolars ofertes per Som Valors i també per les altres entitats col·laboradores de l’AFA (piscina, anglès,…)

Recordeu que per participar a aquestes activitats cal haver pagat la quota de l’AFA de l’alumne (25 euros). Aquí teniu explicat com fer l’ingrés: http://www.afaescoladelesaigues.org/index.php/2023/03/02/pagament-quota-de-lafa-via-bizum/

Us recordem que per qualsevol dubte podeu contactar amb el José Hinojosa de Som Valors al correu jmhinojosa@somvalors.com.

Esperem que us resulti útil per a la vostra organització.

Bona setmana santa!

Comissió d’extraescolars