Activitat extraescolar d’anglès curs 23/24

Hem actualitzat la web de l’AFA amb la informació corresponent a l’extraescolar d’anglès que English Connection ofereix per l’alumnat de l’escola. La podeu consultar en aquest enllaç.

El proper dimecres 21 de juny de 2023 a les 18h es realitzarà una reunió informativa al propi centre de English Connection (carrer de Sant Antoni Maria Claret, 103).

Com a novetat del proper curs, les classes no es realitzaran a l’escola de les Aigües, si no que al centre d’English Connection Sagrada Família (carrer Sant Antoni Maria Claret, 103).  El personal d’English Connection recollirà els alumnes inscrits a l’escola de les Aigües i els acompanyarà al centre. Les famílies hauran de recollir els infants al centre d’English connection.

Us recordem que per participar a les activitats extraescolars, l’alumnat que no sigui soci de l’AFA , haurà de pagar 25€ en concepte de matrícula, en el compte corrent de l’AFA ( IBAN ES97 3025 0018 9114 0001 3655, indicant Nom, cognoms i curs de l’infant) o per bizum (en l’opció de “Donar a una ONG”, escollir el codi de l’ONG: 07041). Posteriorment, enviar el justificant a info@afaescoladelesaigues.org.

Aprofitem per informar-vos que la setmana vinent confiem disposar de la informació referent a l’extraescolar de piscina. També podeu consultar a la web de l’AFA la informació de les activitats extraescolars ofertes per Valors.

Comissió d’extraescolars