Festa fi de curs – divendres 14 i dissabte 15 de juny de 2019

Com a comiat del curs i també com a cloenda de les activitats extraescolars realitzades al llarg de l’any per l’empresa Valors, celebrarem aquest cap de setmana la festa de fi de curs.

A les 17h15 del divendres 14 de juny  al pati de l’escola  s’inauguràla festa amb els partits de futbol sala de les categories de Prealaví, Aleví i Infantil. Vindreu a animar als futbolistes? Hi haurà servei de bar!

Quan finalitzin els partits, es realitzarà el sopar de germanor. Ja teniu pensada la recepta que cuinareu?

El dissabte 15 es donarà el tret de sortida de totes les activitats a les 9h. Per una banda, hi haurà els partits de futbol sala  i de bàsquet així com  les exhibicions de Patinatge, Taekwondo, Jocs Preesportius i Danses Urbanes.

Paral·lelament, hi haurà inflables i l’opció de participar a diferents tallers. A les 12h15 podreu participar a la sessió Zumba (porteu roba i calçat còmode).

El punt culminant de la festa serà a les 13h, quan hi haurà la festa de l’escuma.

Al llarg del matí es disposarà de servei de bar.