Projecte #IllaBaixGuinardó i campanya #elfumensmata

Des de l’AFA de l’escola de les Aigües estem treballant conjuntament amb la direcció de l’escola, l’institut Teresa Pàmies (ex Príncep de Girona), l’escola bressol Marina i l’associació de veïns del Baix Guinardó per tal d’aconseguir un entorn més verd i saludable en els nostres centres educatius i al barri.  El projecte Illa Baix Guinardó està prenent forma!

Però els problemes de contaminació i la necessitat de pacificar el trànsit no són únics del nostre barri.  Per això, ens hem sumat a les mobilitzacions per tal de reduir la contaminació i pacificar el trànsit a plaça Lesseps i avinguda Vallcarca.

Aquest dissabte 1 de febrer a les 12h00 hi ha la primera manifestació, amb un taller previ a les 10h00 per fer màscares i cartells. Animem a totes les famílies a participar-hi, així com a portar material reciclat (cartrons, ampolles de plàstic,…)

#elfumensmata