Rugby en família

Des de la comissió d’extralaborals de l’AFA us proposem una activitat diferent pel proper dissabte 7 de març… Una jornada de RUGBY en família!!

L’activitat està organitzada pel Gòtics Rugby Club i serà una manera d’apropar el rugby als nostres infants. Ens explicaran les normes de joc  i podrem jugar en un camp de veritat!!!

• Lloc: Camp Municipal de rugbi Foixarda (Montjuïc)
  • Ubicació: https://goo.gl/maps/dNA4s22gEDyj3Yqn8
  • Horari: De 10h30 a 12h00.
  • Cada nen/a (de 3 a 18 anys) ha d’anar acompanyat d’una persona adulta responsable.
  • Cal portar roba esportiva.

El Gòtics Rugby Club col·laborarà aquest any a l’English Day de l’escola que enguany, tal i com ja us vam avançar, la temàtica és England!!

Aprofitem per recordar-vos que aquest mateix dissabte de 12h a 13h30 al pati de l’escola podreu gaudir de l’activitat “Una altra mirada al futbol“, que s’organitza des de la iniciativa de Patis oberts al barri de l’Ajuntament de Barcelona.  L’accés al pati és a través del c. Taxdirt i és lliure per a tothom!!

Així mateix, de 10h a 12h30 tindrà lloc la primera de les sessions de les portes obertes per a totes les famílies que vulguin conèixer de més a prop l’escola.