Extraescolar de natació

Benvolgudes famílies,

Us informem que per aquest curs està prevista l’extraescolar de natació al centre Holmes Place Europolis del carrer Sardenya número 549-553, sempre i quan s’arribi a un mínim de 8 infants per infantil (p3-p4-p5) i 15 per primària (1er a 6è).

Hi haurà més que alguna peculiaritat donada la situació actual: totes les gestions, consultes i inscripcions per infantil i sol·licituds de preinscripció per primària, es realitzaran a través del correu electrònic habilitat : natacio.afaaigues@gmail.com

Informació per participar-hi:

• INFANTIL
    El curset es realitzarà els dimecres de 17:00 a 17:45 hores.
    Aquest curs 2020-2021 comencen les classes dimecres 7 d’octubre.
    Els infants hauran d’anar acompanyats al centre esportiu per un adult. Però, la diferència per aquest curs recau que els acompanyants NO podran baixar als vestidors, així que, un monitor d’Europolis rebrà als infants a la porta d’entrada, els acompanyarà als vestidors per ajudar a canviar-los i portar-los a la piscina.
    El grup serà de 8 a 10 infants, per tant, les places són molt limitades (només seran nens i nenes de la nostra escola, i en cap cas es barrejaran amb altres grups). Els pagaments es realitzaran de forma trimestral, el primer s’haurà d’efectuar abans del dia 30 de setembre, el segon a data 1 de gener, i el tercer a data 1 d’abril , mitjançant ingrés al compte que l’AFA té obert a Caixa d’Enginyers (ES97 3025 0018 9114 0001 3655).
    La quota dependrà del número de nens i nenes inscrit/es ja que inclou el preu del monitor:
    – Si són 10 infants, el preu seria 28,20 € al mes (*)
    – Si són 9 infants, el preu seria 28,50 € al mes (*)
    – Si són 8 infants, el preu seria 28,75 € al mes (*)
    *Els preus són vàlids fins el 31 de desembre de 2020. A partir de l’any 2021 poden patir variació en funció dels preus aprovats per l’Ajuntament, campanyes de promoció i/o altres.
    .
  • PRIMÀRIA
    Es pot triar el dia en funció de la disponibilitat del club Europolis. Els horaris són els següents:
    – DIMARTS 18:30
    – DIJOUS 18:30
    – DIVENDRES 18:30
    – DISSABTE 11:30
    – DISSABTE 12:15
    L’inici d’aquests cursets serà la setmana del 28 de setembre i el cost de l’activitat és de 21,60 € al mes (*).
    El primer trimestre es paga a recepció i després, el segon trimestre a data 1 de gener, i el tercer a data 1 d’abril, i seria per domiciliació bancària (us ho carrega el club Holmes Place Europolis directament ).
    Per a poder gaudir del preu de soci, haureu de comunicar a la persona responsable de l’AFA a través del correu natacio.afaaigues@gmail.com el vostre interès en participar a l’extraescolar (sol·licitud de preinscripció), i un cop s’arribi a 15 preinscrits es comunicarà al centre esportiu un llistat amb el nom dels nens i nenes interessats en l’activitat de natació.
    Quan l’AFA us ho comuniqui per mail o bé per telefon, podreu passar per recepció del Club Holmes Place Europolis a formalitzar la inscripció i matrícula.
    Si no consteu en el llistat que tingui recepció, no podreu gaudir del preu de soci que ofereix el club (21,60 € mensuals).

MATERIAL: Banyador, xancletes, casquet de bany, tovallola o barnús.
Recordeu que tot el material ha d’estar marcat amb el nom i cognoms.

Per a qualsevol cosa, poseu-vos en contacte amb l’AFA, com ja s’ha indicat, a través del correu electrònic: natacio.afaaigues@gmail.com.

Marta A. (mare de 2n), Responsable de l’extraescolar de natació -AFA-