Hem guanyat els pressupostos participatius!

Famílies, veïns i veïnes! Us comuniquem amb molta alegria que hem estat el segon projecte més votat al districte d’Horta-Guinardó i hem aconseguit el pressupost per millorar el pati de l’escola de les Aigües! Moltes gràcies pels vostres vots!

Per altra banda, ens sap molt greu que l’escola Àngels Garriga i la seva muntanyeta no ho hagi aconseguit, els enviem molts ànims. Ha estat tot un aprenentatge la col·laboració entre les 3 escoles i les seves famílies per posar l’educació al centre dels pressupostos municipals.

Aquests són els altres projectes del districte Horta Guinardó que han aconseguit el pressupost:

Felicitem a l’escola Coves d’en Cimany i ens quedem amb moltes ganes de veure els resultats del llac dels jardins del Baix Guinardó i també de disposar de nous arbres al carrer Taxdirt gràcies al projecte “Fem una Gràcia més verda” del districte de Gràcia.