Carrer Romans, plataforma única amb arbres

Benvolgudes famílies,

Amb alegria us informem d’una nova millora en els itineraris d’accés a l’escola!!! Aquest mes han començat les obres de reurbanització del carrer Romans per convertir-lo en un carrer de plataforma única (voreres i calçada al mateix nivell) amb més espai pels vianants, arbres, bancs i una nova il·luminació.

Aquesta actuació dona continuïtat al pas de vianants que es va habilitar el 2020 per creuar el carrer Sardenya i que permet connectar l’escola amb el barri de Camp de’n Grassot del districte de Gràcia.

Les obres s’han iniciat pel tram més proper a l’escola, entre passatge de Nogués i Sardenya, i posteriorment aniran avançant cap al carrer d’Hipòlit Lázaro.

Actualment el carrer Romans té unes voreres d’aproximadament 1,2 m d’amplada i un carril d’estacionament.

El nostre gran desig seria que al carrer Taxdirt es fes una intervenció del mateix estil!! En aquesta línia, ens hem ofert al Districte de Gràcia per col·laborar en el procés participatiu del projecte “Fem una gràcia més verda que preveu la col·locació d’arbrat al carrer Taxdirt.

Comissió de camí escolar de l’AFA