Trobada i sopar del dia de la dona

Benvolgudes famílies,

Aquest any a l’AFA volem celebrar el 8-M, Dia Internacional de la Dona. Volem crear un espai de trobada per compartir inquietuds, conèixer-nos, reflexionar sobre els reptes que enfronta la dona en els nostres dies, i per sobre de tot, enfortir els lligams i passar una bona estona!

• Quan? dimecres 8 de març, a partir de les 19h30 i fins a les 22h
  • On? al menjador de l’escola, entrant per Sardenya
  • Qui?  dones de la comunitat educativa de l’Escola de les Aigües o qualsevol persona adulta de l’escola que s’hi vulgui sumar (sense infants).
  • Què farem? intercanviar idees, reflexionar, conèixer-nos,…
  • Què cal portar? sopar de carmanyola, plats, gots i coberts (cadascú porta alguna cosa de menjar per compartir)

Per totes les persones que tingueu coses a dir però que no us sigui possible anar a la trobada, a la sortida de l’escola per Taxdirt del mateix 8M habilitarem una urna de color lila que us convidem a omplir amb totes aquelles reflexions, sentiments i inquietuds que vulgueu compartir incorporant una mirada feminista; pensaments, desitjos que podrem posar en comú a la trobada de la nit per construir totes plegades un missatge reivindicatiu que serveixi de punt de partida per a incorporar una nova mirada envers el rol de la dona a la nostra societat actual i, en particular, en el món de l’educació.

JUNTES SOM MÉS FORTES
Us hi esperem!!

Comissió de festes i comissió de gènere