Primera jornada verda

Aquest divendres 19 de maig hem celebrat la primera JORNADA VERDA de l’Escola de les Aigües ♻️, on hem pogut fer un munt de coses a l’entorn de les 5Rs:

• Reduir: Visitar l’edifici amb la Raquel (mare arquitecta d’I4) per veure com podem transformar l’escola en un espai més sostenible i saludable. Us animem a consultar la presentació on s’expliquen les propostes de millora en aquest enllaç.
  • Reutilitzar: Participar del Mercat d’intercanvi, on s’han intercanviant més de 50 objectes entre les famílies.
  • Recuperar: Participar al taller “convertim un tetrabrick en una caixa dels tresors!”
  • Reciclar: Aprendre, tot jugant, a separar els residus.
  • Reparar: Donar un tomb pel pati per veure què caldria reparar.

Als infants que han participat als diferents tallers, se’ls hi ha lliurat una xapa elaborada per l’Anna, una mare d’I3. Mireu que xules!

Ha sigut una jornada molt enriquidora on ens hem conscienciat del que podem fer per cuidar el nostre espai, la nostra escola i el planeta.

Gràcies a totes les famílies que hi heu participat i a les que heu ajudat a organitzar-ho!

Comissions verda i festes