Sopar de germanor de primavera 2023

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Tal i com ja us havíem avançat, el divendres 9 de juny celebrarem el SOPAR DE GERMANOR de primavera. Serà de 19h30 a 22h30 al pati de l’escola, entrant pel c. Taxdirt.

A les 20h farem una MEGA FOTO de grup, així que sigueu puntuals i atents a les indicacions de les membres de la comissió!

Pel sopar, cada família hauria de portar alguna cosa de menjar i/o beure per compartir, si pot ser un plat típic de la seva regió, molt millor! A l’entrada del pati, trobareu una taula amb les banderetes de diferents regions i països del món.  Agafeu la vostra!

Si per anar fent boca ens voleu enviar a comunicacio.afaaigues@gmail.com quin plat portareu i de quina regió és típic, amb molt de gust ho compartirem a la web i xarxes!!

Perquè la festa sigui més sostenible, recordeu portar els vostres plats, coberts, gots i tovallons, evitant els d’un sol ús o, si més no, que siguin de paper o compostables. Així mateix, us agrairem que col·laboreu reciclant les deixalles a les papereres que hi haurà habilitades per a cada tipus de residu.

Us agrairem que  a les 16h30 del mateix divendres ens ajudeu a treure les taules del menjador. Així mateix, que a les 22h30 col·laboreu en la recollida de tot l’espai per tal que puguem finalitzar puntualment la celebració.

Ajudeu-nos a difondre el missatge també entre les famílies que l’any vinent començaran a l’escola, tan sigui a I3 com en la resta de cursos. El sopar és una molt bona oportunitat perquè ens anem coneixent!!!

L’endemà, dissabte 10 de juny pel matí, hi haurà la FESTA DE FI DE CURS amb exhibicions dels grups d’extraescolars, jocs, inflables i altres activitats. Més endavant us enviarem informació més detallada.

Us hi esperem amb moltes ganes i molta gana per provar moltes delicatessens!

Comissió de Festes de l’AFA