II Jornada Verda el 3 de maig

Repetim la Jornada Verda, aquest any amb noves iniciatives i reptes.

El divendres 3 de maig a les 16:30 i, coincidint amb la jornada de prova d’extraescolars, hem organitzat les següent activitats- Us hi esperem!

• Taller de guirnaldes : ajuda’ns a fer guirnaldes fetes de retalls de roba per guarnir el pati pel sopar de germanor.
  • Punt de recollida de llençolets: animem a les famílies de I3 a deixar els llençolets de migdiada que ja no facin servir perquè les famílies que entrin el curs vinent a l’escola els puguin reutilitzar.
  • Difusió de “LA XARXA”: afegiu-vos al nou grup de whatsapp de segona mà de l’escola. Serà un punt d’intercanvi entre famílies de l’escola per fomentar la reutilització.
  • Mercat de segona mà de 6è: participeu al mercat de segona mà de roba i joguines de 6è
  • Berenar de 6è: agafeu energies amb el berenar de 6è