El divendres 26 de setembre a les 16h30 farem un berenar de benvinguda pels infants de les noves famílies de l’escola.
L’objectiu de la trobada és presentar l’AFA i les seves comissions , així com conèixer les altres famílies que també han començat enguany l’escola.
Hi haurà fruita per berenar, gràcies a la donació del Mercat de l’Estrella, només per als infants. Recordem que no estarà permesa la ingesta d’altres aliments dins del recinte escolar, ja que hi ha infants que poden tenir al·lèrgies.
La trobada es farà als porxos del pati gran.
Us hi esperem!
