
Divendres 12 de desembre
Necessitem MANS a Mans al Verd!
Plantarem 2 arbres, una mà de plantes i posarem un cercat per protegir-les.
Tant si tens concert de nadal com si no, vine al pati de l’escola a les 16.45h que ens ho passarem super bé en familia!
Totes les generacions són benvingudes!