Inauguració del nou pati

El dissabte 12 de novembre vam celebrar la festa d’inauguració del nou pati de l’escola. Vam poder gaudir dels tallers de circ, maquillatge, estampació de bosses de l’escola, de la xocolatada, el concert del Landry,…

Vam col·laborar amb la Marató de TV3 i vam poder reflexionar sobre com era i en què s’ha convertit el pati.

Tot això, mentre al mur de Taxdirt un graffiti anava prenent forma, amb la col·laboració dels infants que tenien ganes d’aprendre a fer servir els esprais i també amb la venda de samarretes de l’escola per part dels alumnes de sisè.

També vam poder sentir unes paraules de l’Ada Colau, Alcaldesa de Barcelona, de la Iolanda, Directora de l’escola, i també de les representants de la Comissió Verda de l’AFA, el qual podeu consultar en aquest enllaç.

Moltes gràcies famílies i a tot el personal de l’escola i Ajuntament que van col·laborar d’una manera o altra en la festa!!

Aprofitem per adjuntar-vos l’enllaç al vídeo elaborat per l’Ajuntament de Barcelona del dia de al festa: https://www.instagram.com/p/ClGiOrbj6ZI/

Comissió verda i comissió de festes