Benvinguda al curs 2023/2024

Benvolgudes famílies!

Us donem la benvinguda a aquest nou curs 2023-2024, especialment a les noves famílies que s’han incorporat enguany a l’escola!

QUOTA DE L’AFA

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) som totes aquelles famílies que volem fer un pas endavant en la nostra implicació en l’escola i en l’educació dels nostres fills i filles, col•laborant i participant en la mesura de les nostres possibilitats. Us convidem a formar-ne part!

La quota anual permet participar directament en l’AFA, accedir a les activitats extraescolars i al casal d’estiu i ajuda a finançar les diferents activitats festives i lúdiques que l’AFA promou. Aquest curs és de 25€ per alumne i el podeu abonar:

a) Fent un transferència al número IBAN ES97 3025 0018 9114 0001 3655 de la Caixa d’enginyers indicant nom, cognoms i curs de l’infant.

b) A través de bizum, seleccionant l’opció de “Donar a una ONG” de dins del menú d’Operacions i indicant el codi de l’ONG: 07041 i confirmant que correspon a l’“Afa de LEscola de Les Aigues”.

Un cop realitzat el pagament, enviar un correu a info@afaescoladelesaigues.org confirmant que heu realitzat el pagament i indicant el nom, cognoms i curs de l’infant.

PRIMERA JUNTA DE L’AFA

Us convidem a participar a la primera Junta de l’AFA el dimecres 20 de setembre a les 19h30, a la Sala de mestres. En aquest enllaç podeu consultar la convocatòria.

ASSEMBLEA

Us convoquem a l’assemblea de l’AFA que tindrà lloc el dijous 5 d’octubre a les 18h30 a la sala de mestres. Més endavant us farem arribar l’ordre del dia.

CORREUS DE CONTACTE

Recordeu que per tractar temes de l’AFA us podeu dirigir al correu electrònic: info@afaescoladelesaigues.org o als que tenen habilitats les diferents comissions.

Si us plau, NO respongueu els correus que enviem via Dinantia perquè és una adreça des de la qual només enviem els comunicats.

CALENDARI

Hem actualitzat el calendari de la web de l’AFA amb les activitats que ja tenim programades i també amb el calendari escolar.

Per tenir-lo sempre a mà, us podeu sincronitzar el calendari a través del següent enllaç: https://calendar.google.com/calendar?cid=Y29tdW5pY2FjaW8uYWZhYWlndWVzQGdtYWlsLmNvbQ

Moltes gràcies com sempre!!!

Molt bon curs a totes!
Junta de l’AFA de l’escola de les Aigües